حدود سه سال پیش، ورونیکا اریکسون در هلسینبورگ خانه اش را به سرقت بردند. در آن زمان او زنگ هشداری از یک ارائه دهنده دیگر داشت اما احساس می کرد که فایده ای ندارد. همانطور که می‌دانید، او از مدیریت این وضعیت توسط شرکت دزدگیر بسیار ناامید است - زیرا چه کسی می‌خواهد برای نصب و پرداخت هزینه‌های دزدگیر خانه در هلسینبورگ با مشکلات زیادی روبرو شود تا خانه‌اش بدون هیچ عواقبی برای دزد شکسته شود؟ دزدگیر دزدگیر هیچ اطلاعاتی در مورد دزدی برای او ارسال نکرد. شرکت دزدگیر هیچ مسئولیتی بر عهده نگرفت و با پلیس تماس گرفت. پس از این، ورونیکا تامین کننده دزدگیر خانه خود در هلسینگبورگ را به Svenska Alarm تغییر داد. او هرگز از این موضوع پشیمان نشده است! حالا بالاخره می تواند احساس امنیت کند. شرکت هوشمند سازی ساختمان


تامین کننده زنگ هشدار خانه خود را در هلسینگبورگ با دقت انتخاب کنید
ما دزدگیر خانه را برای شما نصب می کنیم
ورونیکا می گوید: آمدن به خانه در خانه ای که واژگون شده بود شوکه کننده بود. این احساس ناخوشایند که کسی در درون من است مدت هاست باقی می ماند. ناامیدی از ملاقات با پلیس و نه ارائه دهنده زنگ موجود یا یک نگهبان، اوضاع را بدتر کرد.
- با نگاهی به گذشته، زمانی که اولین بار یک شرکت دزدگیر را انتخاب کردم، باید با محتوای سرویس آشنا می شدم. هیچ چیز فراتر از نصب ساده گنجانده نشده است.

نظرات او بر اهمیت یافتن آنچه که از خدمات دریافت خواهید کرد، قبل از درگیر شدن با آن تأکید می کند. این امر به ویژه در مورد زنگ هشدار خانه مهم است - شما نمی خواهید پس از یک سرکشی به خانه برگردید: شما هزینه زنگ هشدار را می پردازید تا از وقوع این اتفاق در وهله اول جلوگیری کنید.


ایمن با دزدگیر
- با Svenska Alarm احساس امنیت می کنم. نصابی که اینجا بود تا زنگ خانه هوشمند من را نصب کند، جدیت و اهمیت محصولاتی را که عرضه کرده بود برای من درک کرد. ورونیکا ادامه می دهد، آنها برای توضیح و آموزش وقت گذاشتند. از آنجایی که دزدگیر خانه ورونیکا هوشمند است، فرزندان و همسایگان او نیز به آن دسترسی دارند که به راحتی قابل تنظیم است. ورونیکا همچنین احساس امنیت می کند که Svenska Alarm یک تامین کننده هشدار مورد تایید پلیس است.

او می‌گوید: احتمالاً با نصب هشدارهای آتش نشانی برای امنیت بهتر خدمات را گسترش خواهم داد.


از خدمات در Svenska Alarm بسیار راضی هستم
ورونیکا Svenska Alarm را به عنوان یک شرکت خوب تجربه می کند که برای جلوگیری از جرم و جنایت نیز کارهای زیادی انجام می دهد. - آنها به سرعت به سوالات من پاسخ می دهند و هر کاری انجام می دهند تا من به عنوان یک مشتری راضی باشم. این روزها از زنگ هشدار استفاده می کنم حتی اگر فقط در باغ یا گاراژ بیرون بروم و این به من احساس امنیت می دهد. من می دانم که زنگ به داخل بمب زوزه می کشد، ما آن را با هم در هنگام نصب آزمایش کردیم.


ما با مأموریت مشتریان دزدگیر راضی تر شروع کردیم
ما همچنین از بررسی ورونیکا بسیار خوشحالیم و نه کم‌کم از همه داستان‌های دیگری که روزانه می‌شنویم از شما تشکر می‌کنیم، لطفاً به ارسال آنها ادامه دهید. لطفاً در اینجا درباره مصاحبه با کریستوفر اریکسون، مدیرعامل Svenska Alarm درباره دلیل راه‌اندازی شرکت نیز بخوانید. هوشمند سازی منازل


هنگامی که زنگ خانه ما را خریداری می کنید، این را دریافت می کنید.
هنگامی که یکی از دزدگیرهای خانه Svenska Alarm را در هلسینگبورگ نصب می کنید، احساس امنیت بی نظیری خواهید داشت. لازم نیست شب ها بیدار دراز بکشید، زیرا وقتی در خانه هستید می توان محافظ پوسته را فعال کرد. برای ترساندن سارقان احتمالی، شما یک آژیر و یک دوربین با نور فلاش دارید که همانطور که ورونیکا به ما گفت "در بمب زوزه می کشد". تصور کنید چه تجربه‌ای برای دزدی که سعی می‌کند تا جایی که ممکن است بی‌توجه و بی‌صدا وارد شود، می‌تواند در وسط تاریکی شب با صدای آژیری که کل محله را بیدار می‌کند غافلگیر شود و از او عکس گرفته شود، چه تجربه‌ای خواهد داشت. فرآیند!
وقتی زنگ به صدا در می‌آید، نگهبان فوراً بیرون می‌رود. در برنامه می توانید تمام به روز رسانی های او را دنبال کنید. و تصاویر گرفته شده توسط ردیاب دوربین مستقیما برای شما ارسال می شود. شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا آنها باید به سرپرست ارسال شوند یا خیر.
این و خیلی چیزهای دیگر به ورونیکا کمک کرد تا درباره زنگ خانه هوشمند Svenska Alarm در هلسینگبورگ تصمیم بگیرد. شما می توانید همان امنیت ورونیکا را دریافت کنید. همین امروز با ما تماس بگیرید و همه چیزهایی را که باید در مورد خدمات خود بدانید توضیح خواهیم داد و همچنین به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد. اگر تصمیم دارید ما را استخدام کنید، یک مهندس خبره دزدگیر خبره مطمئن خواهد شد که نصب به درستی انجام می شود. پس از آن، چه در خانه باشید و چه در سفر، می توانید با خیال راحت بخوابید: ما از امنیت برای شما مراقبت می کنیم!