آیا می توانید تصور کنید که ماشین خود را از ابتدا طراحی و بسازید؟
ظاهر را طراحی کنید، تمام قطعات را کنار هم قرار دهید، به این امید که برای رانندگی به اندازه کافی ایمن باشد و همچنین برای شما مدت طولانی دوام بیاورد. پس از مدتی، ممکن است تعجب کنید که چرا کسی نمی‌خواهد سوار شود یا چرا بعضی چیزها به درستی کار نمی‌کنند و همچنین چرا همیشه به خدمات نیاز دارد. دیوانه کننده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ خوب، این دقیقا همان چیزی است که ساخت وب سایت DIY است. ممکن است فکر کنید که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند، اما این اشتباه است و برای اهداف بلندمدت شما در وب کاملاً وحشتناک است. شرکت طراحی سایت در اصفهان

بعید است که وب سایتی که خودتان انجام دهید ساخته و پیکربندی شود تا شانس موفقیت در وب امروزی را داشته باشد. اکثر مردم از آسیبی که این وب سایت ها می توانند به کسب و کار خود وارد کنند، بی اطلاع هستند، که ممکن است سال ها طول بکشد تا بهبود یابد. گوگل همیشه وب سایت ها را با پایین آوردن آنها در نتایج جستجو یا حتی لیست نکردن آنها جریمه می کند زیرا آنها مطابق با استانداردهای آنها نیستند (و هر روز تغییر می کنند!). حفظ این استانداردها برای طراحان وب حرفه ای دشوار است، چه رسد به کسانی که تمام تلاش خود را می کنند. پس چرا به انجام این کار به تنهایی فکر می کنید؟ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان


در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا ساختن وب سایت شما یک سرمایه گذاری بد است:

سازنده وب‌سایت خودتان می‌گوید این کار آسان است.
آنها می گویند همه چیزهایی که شما نیاز دارید را دارند، اما اشتباه می کنند و همچنین به اندازه کافی شما را راهنمایی نکرده اند تا بتوانید تمام مشکلاتی را که در نهایت آشکار می شوند، حل کنید. این شرکت ها به پلتفرم هایی متکی هستند که به دلیل تغییر ماهیت وب، دائماً به به روز رسانی نیاز دارند. این تغییرات چیزی نیست که آنها به راحتی می توانند در هزاران وب سایت ساخته شده بر روی آنها ایجاد کنند و بسیاری از اوقات این شما هستید که باید تغییر را ایجاد کنید! آنها تصور می کنند که شما به اندازه کافی فعال خواهید بود تا در مورد همه چیزهایی که باید انجام دهید تا وب سایت خود را برای وب مدرن آماده کنید تحقیق کنید، اما بیشتر مردم هنوز هم چیزهایی را فراموش می کنند و به شانس موفقیت خود آسیب می رسانند. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان


بیایید با آن روبرو شویم، طراحی آنها بد است.
من می دانم که برخی از شما خلاق هستید و این عالی است، اما وب مدرن چیزهای بیشتری از این دارد. طراحی رابط کاربری یک مشکل پیچیده است و اگر کاربر شروع به ناامیدی کند، آن را ترک می کند. توجه به جزئیات بسیار مهم است و این پیام را ارسال می کند که شما به کسب و کار خود اهمیت می دهید و آیا می خواهید مشتریان شما وقتی در وب سایت شما هستند این احساس را داشته باشند؟ به عنوان مثال: تصاویری که انتخاب می کنید (البته دارای مجوز!)، طرح رنگ، طرح و جهت منو (در موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ)، و ساختار محتوا (و چه مقدار محتوا!) اینها هستند. فقط چند عامل که می تواند باعث شود کاربر احساس گرما و مبهم یا مبهم و بی حوصله کند. ترجیح می دهید چه احساسی نسبت به برند خود داشته باشید؟


محتوای شما پیام درستی ارسال نمی کند.
اکثر کاربرانی که کار را به تنهایی انجام می دهند فراموش می کنند که نوشتن محتوا چقدر برای موفقیت وب سایت مهم است. چقدر مشتری خود را می شناسید و آیا واقعاً پیام مناسب برای آنها را در محتوای خود بیان می کنید؟ روزهای «اکنون خرید کن» به پایان رسیده است و کاربران نمی‌خواهند پیام‌هایی در چهره‌شان باشد که نادیده بگیرند. شما بهتر از هرکسی کسب و کار خود را می‌شناسید، اما مهم است که به مصرف‌کننده بیاموزید «چرا» شما خیلی خوب هستید و بیشتر افرادی که خودتان آن را انجام می‌دهند این عامل مهم را فراموش می‌کنند.