قرن XXI. آینده ای که در ادبیات و سینما متصور بوده ایم، امروز است. آیا نسبت به گذشته تغییراتی را مشاهده کرده اید؟ زیرا اگر فردی معتقد باشد که اوضاع مانند سال 95 است، به این معناست که در دام زمان افتاده است. و صحبت از زمان و هنر هفتم، مطمئناً فیلم بازگشت به آینده 2 را به یاد دارید که خانواده مارتی مک فلای قادر به کنترل تلویزیون، تلفن، لوازم خانگی و حتی نمای پانورامایی هستند که می خواستند با استفاده از آنها از آن لذت ببرند. اثر انگشت. خب، دیگر فقط یک فیلم علمی تخیلی نیست. خانه های هوشمند یا اتوماسیون خانگی نوآوری مسکونی در مکزیک هستند. خانه هوشمند


در این پورتال ما دوست داریم در خط مقدم همه چیز باشیم. به همین دلیل می خواهیم به شما بگوییم که چگونه کار می کنند و داشتن خانه هوشمند چه مزایا و معایبی دارد.

خانه های هوشمند


خانه های هوشمند چیست؟

خانه‌های هوشمند یا اتوماسیون خانگی ویژگی‌هایی هستند که از نظر فناوری برای کنترل تمام جزئیات خانه مانند سطح برق، آب، گاز، نظارت، لوازم خانگی و دما سازگار شده‌اند. چیزی که این خانه ها را جذاب می کند این است که زندگی ساکنان خود را بسیار آسان می کند. چنین کمکی است به شرطی که مالک بتواند خود را منحصراً وقف یک کار کند: زندگی در آن. این ویژگی ها را می توان از ابتدا ساخته یا با مدارهایی که امکان کنترل از راه دور امکانات را فراهم می کند، تطبیق داد. هوشمند سازی منازل


در مکزیک این اقامتگاه های اتوماسیون خانگی در سال های اخیر اهمیت پیدا کرده اند. قبل از اینکه آنها را بیشتر نخبه گرا می دانستند. اما از سال 2013، شرکت Bticino این رویا را برای صدها مکزیکی ممکن کرد و هزینه های پایینی را برای نصب سیستم های دیجیتال در خانه ارائه کرد.


طرفداران

زندگی روزمره را آسان تر می کند: مانند هر دستگاه تکنولوژیکی، عملکرد آن زندگی ما را آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر بخاری دوش را تنظیم کنید، بلند می شوید، به حمام می روید و آب در دمایی است که دوست دارید.

امنیت: خانه‌های اتوماسیون خانگی، فراتر از داشتن سیستم نظارت یا دزدگیر، دارای سنسورهای دما، آب و گاز هستند. هر تغییری در سطوح لوازم شما که توسط کنترل از راه دور تشخیص داده شود، به طور خودکار برق را قطع کرده و یک هشدار به تلفن همراه شما ارسال می کند. این امر از بسیاری از تصادفات جلوگیری می کند. این یک مزیت بزرگ برای زمانی است که به تعطیلات می روید، زیرا به شما امکان می دهد منابع خدمات خود را کنترل یا خاموش کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی: یکی دیگر از امکاناتی که خانه های هوشمند دارند، کنترل انرژی الکتریکی است. سنسورهای نور می توانند تشخیص دهند که چه زمانی سطح روشنایی بالاتر است و می توانند لامپ های خانه را روشن یا خاموش کنند. علاوه بر این، ابزاری که پرده‌ها را باز و بسته می‌کند، می‌تواند در مواقعی که به نور مصنوعی نیاز نیست، سازگار شود.

کنترل لوازم خانگی: شبکه نصب شده در خانه های هوشمند به ساکنان این امکان را می دهد تا اکثر لوازم خانگی خود مانند ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و حتی آبپاش باغ را کنترل کنند. البته همه این وسایل الکترونیکی باید با تکنولوژی موجود در خانه سازگار باشند. در بسیاری از فروشگاه های خانگی می توانید آنها را خریداری کرده و نصب را در ملک خود تکمیل کنید.